IT-BRANSJEN

Fersk analyse: Dette er responsen norske bedrifter får på Facebook

Plukk opp de beste rådene fra sosiale medier-eksperten. Og fra Facebook selv.

Facebooks algoritmer endres stadig. Ved å forstå dem, kan bedrifter få bedre uttelling fra aktiviteten på plattformen.
Facebooks algoritmer endres stadig. Ved å forstå dem, kan bedrifter få bedre uttelling fra aktiviteten på plattformen. Foto: Reuters
Gi bort artikkelen
Kommenter
Svein-Erik HoleSvein-Erik HoleDigitalredaktør i TU Media
23. apr. 2020 - 08:17
Gi bort artikkelen
Kommentarer:
Du kan kommentere under fullt navn eller med kallenavn. Bruk BankID for automatisk oppretting av brukerkonto.
Tekjobb
Se flere jobber
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Les mer
Tre jobbtilbud 10 måneder før masteravslutning!
Tekjobb
Få annonsen din her og nå frem til de beste kandidatene
Lag en bedriftsprofil
En tjeneste fra