Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Nyheter
Meninger
Tjenester
Info og kontakt
Ledige stillinger
Nyhetsbrev
Nyhetsstudio
Tips oss
Podkast
Logg inn
Abonner
Lisenser
Debatt
Altfor mange overbetaler for SaaS-stacken
Oslo er avhengig av Microsoft. Kjøper inn lisenser for 575 millioner kroner
– Instagram kan printe ut og selge alle dine bilder på gata hvis de vil