01. mars 2024, 08:04 - Redaksjonen
Telenor kjøper Telenor-aksjer
Telenor har engsjert DNB Markets til å kjøpe tilbake Telenor-aksjer til bruk i selskapets aksjekjøpsprogram for ansatte i 2024.
Det opplyser selskapet i en melding på Oslo børs.
Tilbakekjøpet vil finne sted mellom 4. og 8. mars. Det maksimale antall aksjer som kjøpes tilbake, er 1.408.636, til en verdi av drøyt 70,4 millioner kroner.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen