10. apr. 2024, 07:36 - Redaksjonen
Helikopter over Osedalen bygger mobilmast
Et helikopter har holdt seg i luften over Osedalen. Onsdag var det på plass igjen, sammen med personer høyt i toppen av to mobilmaster. Det er Telenor som eier mastene på Osetoppen, og var der for å oppgradere mobilnettet, skriver Frolendingen.
Den gamle mobilmasta er utdatert og skal demonteres, mens ny mast med selvbærende konstruksjon skal bygges.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen