14. mai 2024, 07:37 - Redaksjonen
Markerer utbygging av bredbånd i Lurøy og Rødøy
Onsdag 15. mai blir det markering av utbygging av bredbånd på Storselsøy/Hestmona og Nesøy. Utbyggingen er et samarbeid mellom Lurøy og Rødøy kommuner, hvor Telenor er utbygger.
Alle innbyggere inviteres til kake og kaffe på fergekaia når ferga ankommer til Hestmona/Storselsøy, og det samme gjentar seg når den kommer fram til Nesøy. Ordførere og representanter for Telenor vil være på plass ved markeringen.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen