01. juli 2024, 10:03 - Redaksjonen
Erstatning til Ice-kunder som var berørt av roamingproblemer
Ice-kunder som har blitt rammet av roamingproblemene selskapet har opplevd i utlandet, vil få dekket månedsavgiften for juli måned. Dette er den fakturaen kundene mottar i august. Dette opplyser Ice i en pressemelding.
Problemene startet onsdag i forrige uke. Søndag meldte Ice på Facebook at tjenestene var tilbake i normal drift. Problemene skal ifølge Ice være forårsaket av en omfattende feil hos en global signaleringsleverandør som er underleverandør av Ice.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen