05. nov. 2024, 12:43 - Redaksjonen
Apple investerer milliarder i Globalstar
Apple skal investere opptil 1,1 milliarder dollar, rundt 12 milliarder kroner, i satellittkommunikasjonsselskapet Globalstar. Investeringen vil gi Apple en eierandel på 20 prosent i selskapet, skriver blant annet Techspot. Globalstar er allerede tilbyderen av de satellittbaserte tjenestene Apple tilbyr brukere av Iphone 14 og nyere.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen