Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
09:39:33

Nyhetsstudio

SisteMest lest
27. mai 2024, 07:44 - Redaksjonen

Bruker generativ KI i kundesenteret under streiken

Når konflikten mellom fagforeningen «Vårdförbundet» og SKR ble trappet opp, økte belastningen på kontaktsenteret raskt. De kunne heldigvis få hjelp fra Telias nye chatbot, som er forsterket med generativ kunstig intelligens, skriver nettstedet Telekom i dag.

Vårdförbundet – omsorgsforbundet på norsk – organiserer sykepleiere, biomedisinere og andre helsearbeidere.

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS