Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
11:24:07

Nyhetsstudio

SisteMest lest
22. juni 2023, 08:00 -

– Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon er blitt en forbrukerfelle

Forfatter og kommunikasjonsrådgiver Ulf-Arvid Mejlænder mener Brukerklagenemnda for elektronisk kommunikasjon har vedtekter og praksis som legger urimelige begrensninger på forbrukernes reelle mulighet til å nå fram med klager. Etter selv å ha klaget konkluderer han med at beskrivelser av selv katastrofalt dårlig service ikke tillegges vekt hvis kunden ikke kan bevise at hen har lidd økonomisk tap. Han mener bransjenemnda er blitt en forbrukerfelle, som i stor grad opererer på tilbydernes premisser, og ber Barne- og familiedepartementet om å revurdere ordningen.

ABC Nyheter

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS