Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
16:17:28

Nyhetsstudio

SisteMest lest
17. nov. 2022, 07:00 -

Customer Trends overtar kundeserviceundersøkelsen KS Indeks

Selskapet Customer Trends overtar ansvaret for gjennomføringen av den årlige kundeserviceundersøkelsen KS Indeks fra neste år. Kantar varslet i vår at de ville avslutte arbeidet med undersøkelsen som i flere år er blitt brukt til å dele ut priser for beste kundeservice i en rekke bransjer under Kundeservicedagene. Kantar vil imidlertid fremdeles stå for datainnsamlingen, og tallene framover blir derfor sammenlignbare med historiske data.

Kundeservicemålingen tar for seg en rekke bransjer, blant annet telefoni og bredbånd.

Customer Trends (pressemelding)

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS