Ekom- og kraftbransjen arrangerer felles fagdag
Ekomkraft fagdag om beredskap og styrket samarbeid mellom virksomhetene i ekom- og kraftbransjene skal arrangeres for andre gang i 2024. Det opplyser arrangørene, Nkom og NVE. 150 deltakere fikk tidligere i år høre om beredskapsutfordringene man ser, og om hvordan man mener de kan løses, og 24. april samles bransjene på nytt på Gardermoen.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen