Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
13:39:03

Nyhetsstudio

SisteMest lest
02. des. 2022, 07:00 -

– Fornøyde ansatte gir bedre kundetilfredshet

700 ansatte håndterer rundt fem millioner henvendelser til kundeserviceavdelingen i Telenor årlig. Kundeservicedirektør Anna Måsender i Telenor mener at fornøyde ansatte gir bedre kundetilfredshet. – Der jeg har glade kolleger rundt meg, hører jeg lyden av fornøyde kunder, og kan da gå gjennom et lokale som preges av latter og tempo, sammefatter hun. Telenor-lederen mener også et godt køsystem er viktig for arbeidsmiljøet: – Det ser vi hjelper våre medarbeidere til å senke skuldrene og prestere sitt ytterste, sier hun.

Kundeserviceavisen

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS