Kvam forbereder overgang til Telia etter 20 år som Telenor-kunde
29. november går Kvam kommune over til Telia/Phonero som leverandør av teletjenester etter minst 20 år som Telenor-kunde. Kommunen regner ikke med at overgangen blir smertefri og uten feil, og har laget en omfattende guide til de 300 med kommunale jobbabonnement som er berørt. - Kring 30 kommunar har sidan august gjort det same, og det har gått bra med dei, trøster kommunen sine ansatte.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen