Onecall til topps innen kundetilfredshet
Telia-eide Onecall vinner i år som i fjor bransjekategorien «mobilabonnement» i Norsk Kundebarometer, og havner på en svært sterk femteplass totalt sett. Telia mobil klatrer til pallplass på bransjelisten, ifølge en pressemelding fra Telia.
– Hos Onecall skal du kunne bruke mobilen som du vil, uten å betale mer enn du må. Det har vært vår filosofi i over 20 år, og det at vi nå har vunnet denne prisen syv av de siste åtte årene viser at vi lykkes. Vi er utrolig glade i kundene våre, og blir selvsagt henrykt når følelsen er gjensidig! Vi jobber alltid for å gjøre ting billigst mulig, men må innrømme at det ble en ekstra salami på brødskiva i dag, sier Jonatan Asplin, leder for Onecall og Mycall.
– I tillegg vil vi nok en gang si tusen takk for tilliten. Vi har jo verdens beste kunder, så derfor varmer det utrolig godt å få disse tilbakemeldingene fra dem!