Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
23:28:57

Nyhetsstudio

SisteMest lest
03. apr. 2023, 08:00 -

Telefon er den mest brukte kanalen

Tall fra KSIndekz viser at kundene i stor grad velger telefonen som kanal inn til kundesentrene. Dette kan One Call bekrefte. – Telefon er fortsatt den største kanalen hos oss, og vi ser at det ofte er hakket lettere å ha en dialog med kundene her, forteller Lene Moe Bjørkheim, leder for kundeservice i One Call og My Call. 70,3 prosent av kundene i bransjene bredbånd, kabel-TV og telefoni (fast og mobil) velger telefon ved kontakt med kundeservice.

Kundesenteravisen

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS