Telenor Arena er solgt
Telenor Arena på Fornebu har fått nye eiere. Storhallen som blant annet brukes til større idrettsarrangementer og konserter er blitt solgt til Euforum Holding til et eiendomsfond forvaltet av Ursus Real Estate Management. De tidligere eierne skal ha tapt 470 millioner kroner siden arenaen ble åpnet i 2009, men de nye eierne sier de vil investere betydelig i bygningen.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen