05. aug. 2024, 14:16 - NTB
Telenor: Bredbåndet er tilbake i Bangladesh
3G- og 4G-nettene er nå oppe og går igjen i Bangladesh, opplyser Telenor til nyhetsbyrået Reuters.
Det har vært store protester i landet i flere uker, og statsminister Sheikh Hasina flyktet fra Bangladesh mandag. Militæret sier en midlertidig regjering skal innsettes.
Bredbåndsforbindelsen er gjenopprettet av teleoperatøren Grameenphone. Selskapets største aksjonær er norske Telenor.
Artikkelen fortsetter etter annonsen

annonsørinnhold


Her kobles BIM, dronedata og GIS tettere på veibyggingen