Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
08:18:30

Nyhetsstudio

SisteMest lest
31. jan. 2024, 07:48 - Redaksjonen

Telenor-kontrakt om merkevare til Knowit Experience

Telenor opererer i åtte markeder og har nærmere 160 millioner abonnenter. Etter en knallhard konkurranse med flere aktører er det nå klart at Knowit Experience er valgt til å bistå med å definere retning for merkevaren globalt.

– Telenor er ekstremt synlige i mange markeder, og betyr mye for mange. Vi kommer først og fremst til å ha et globalt fokus. Det vil være sentralt å sette retning for hva som skal være felles i alle markeder og å definere hvor det skal være rom for lokale tilpasninger, forteller Miriam Lillevand, kundeansvarlig og merkerådgiver i Knowit.

Konkurransen har vært omfattende og Knowit tar over etter det London-baserte designbyrået Design Bridge / Superunion. Avtalen har en varighet på minimum tre år, med opsjon på ytterligere to år.

Knowit Experience (pressemelding)

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS