Tallene kommer fram i en rapport til Twitters investorer, ifølge kildene avisen har snakket med.
Tesla-gründeren Elon Musk tok over Twitter i oktober i fjor, og mange annonsører forlot plattformen i etterkant, noe som førte til et fall i reklameinntektene.
Musk jobber for tiden iherdig med å få selskapets økonomi på beina igjen. Antallet ansatte i selskapet har blitt kraftig redusert, og plattformen har innført en abonnementstjeneste for brukerne.
Artikkelen fortsetter etter annonsen![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
annonsørinnhold
![HP Norge](https://images.gfx.no/80x/2757/2757793/hp%2520logo.png)
![](https://images.gfx.no/cx0,cy1137,cw8192,ch2731,2000x/2848/2848258/hp_day4_roz_ambiente_maja_0384_shot_086%2520(1).jpg)
Nye PC-er visker ut forskjellene mellom fysiske og virtuelle møter
![– Reguleringen av internettbaserte tjenester og plattformer vil kreve bred kompetanse og samarbeid på tvers av tradisjonelle sektorer og grenseoppganger for myndighetsutøvelse, skriver Marianne Øhrn Johannessen i Nasjonal kommunikasjonsmyndighet (Nkom).](https://images.gfx.no/130x87/2762/2762536/MarianneO.Johannessen-3.jpg)
Les også
Slaget om internett – hvem skal bestemme?