Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss

Ledige stillingerNyhetsbrevNyhetsstudioTips oss
Abonner
05:35:12

Nyhetsstudio

SisteMest lest
22. jan. 2025, 12:41 - Redaksjonen

Mobilkunder foretrekker å snakke med operatøren

– Tradisjonelle kanaler, og særlig telefonen, er fortsatt førstevalget for kundestøtte blant mobilkunder, er konklusjonen i en undersøkelse gjort av analytikerne i Analysys Mason.

Kundeundersøkelsen har analysert kommunikasjonskanaler for salgssupport og kundestøtte i mobilmarkedet i Canada, Malaysia, Saudi Arabia, Sør-Afrika, De forente arabiske emirater, USA og ti europeiske land. For Norge viser undersøkelsen i 2024 at kundene er mindre fornøyd med bredbånd enn med mobiltjenester.

Tips oss

Ansvarlig redaktør

Kristina Fritsvold Nilsen

Nyhetsredaktør

Tor M. Nondal

  • RSS-feed forside
  • Facebook
  • Linkedin
  • Bsky
  • Annonser
  • Nyhetsbrev
  • Vilkår og bruksbetingelser
  • KI-retningslinjer

All journalistikk er basert på Vær varsom-plakaten og Redaktørplakaten

© 1995-2025 Teknisk Ukeblad Media AS